خر کتاب

یه چیزی تو همون مایه های خر خونه خودمون.

خر کتاب

یه چیزی تو همون مایه های خر خونه خودمون.

خر کتاب

فقط تصور کن یه زمستون سرد، یه رمان 1500 صفحه ای ، کنار شومینه با یه لیوان چایی دبش یا قهوه ی روزگاری ...
من ، خاطرات و آرزوهام یکی اند...

هزار تکه شد این من

پنجشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۰۶ ق.ظ

چقدر خوب شد آری نگاهتان به من افتاد

همان دقیقه که چشمم درست کنج گوهرشاد

بدون وقفه به باران امان گریه نمیداد

هزار تکه شد این من به لطف آینه هایت

چنان که باید و شاید غزل غزل نشدم مست

که دست من به ضریحت در این سفر نرسیده است

من این نگاه عوامانه را نمیدهم از دست

اجازه هست بیفتم شبیه سایه به پایت

پ ن1: کنج گوهرشاد را بسته اند و باز هم نمیکنند

پ ن2: دستم همان اول رسید ....

پ ن3: نایب الزیاره ام

پ ن4: نوشتم برای حسرت روزهای بعد.

نظرات  (۸)

التماس دعا
پاسخ:
محتاجیم ...
زیارت قبول
پاسخ:
امید است به قبول ....
برا ما هم دعا کنید حتما...
دل ما هم بدجور ... هوایی شده ....
پاسخ:
انشاءالله
۱۷ مرداد ۹۴ ، ۱۱:۰۳ رهرو زینبی
خوشا ب سعادتتون
التماس دعا

پاسخ:
خوشا به سعادت زائران حقیقی
محتاجیم به دعا
وخ بیا مینیم!
سالون داریم فردا!
پاسخ:
گفتم نیام یه دو هفته ببریند شاد شین
۱۹ مرداد ۹۴ ، ۱۷:۴۶ علیرضا داوری دولت آبادی

سلام

ورنخسی بیاییا وایسا همون جا مارم دعا کون

پاسخ:
تمام شد ... یادش بخیر !!!
سلام
زیارت قبول و التماس دعا
پاسخ:
سلام
بودیم به یاد دوستان
زیارت قبول
پاسخ:
قبول حق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی