خر کتاب

یه چیزی تو همون مایه های خر خونه خودمون.

خر کتاب

یه چیزی تو همون مایه های خر خونه خودمون.

خر کتاب

فقط تصور کن یه زمستون سرد، یه رمان 1500 صفحه ای ، کنار شومینه با یه لیوان چایی دبش یا قهوه ی روزگاری ...
من ، خاطرات و آرزوهام یکی اند...

ضامن آهو رضا

پنجشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۰۱ ب.ظ

چقدر از امام رضا می دانیم ؟!

فقط آزاد کردن آهو و چندتا معجزه ؟!

اینها را که شاگرد کوچک هایشان هم داشتند و دارند ...

چقدر می خواهیم در شعرهایمان بگوییم ضامن آهو رضا ؟!

نظرات  (۶)

۱۹ آذر ۹۴ ، ۲۳:۱۰ صحبتِ جانانه
حق...
کلاً باید از اول همه ی مفاهیم و الفاظ و اشخاص رو بشناسیم...اینجوری که به ما شناساندن ضرر زیادی کردیم...
پاسخ:
آن که نور است علی نور ...
موافقم...

سلطان علی بن موسی الرضا....

سلطان!

دوستش ندارم!

اینقدر مضامین قشنگ و عالی هست توی زیارت نامه ی آقا

چرا سلطان...!؟
متأسفانه همیشه با چشم ظاهر می‌بینیم...
۲۴ آذر ۹۴ ، ۱۰:۲۸ بهارنارنج
سلام

عمریست داریم راه غفلت و بی خبری رو طی می کنیم..اما دوس دارم اسمشون رو زمزمه کنم...من تا امسال زیارتنامه اما رضا رو نخونده بودم.تا اینکه امسال بعد سال ها و در واقع برای اولین بار قسمت شد و رفتم مشهد...اونجا اولین بار فقط معنی زیارتنامه رو خوندم. انقدر برام گیرا و لطیف بود که دلم نمیخواست تموم شه..و دومین بار متن عربیش رو خوندم
...
سلام!
فقط اینو میدونم که از آقا هیچی نمیدونم!
...
پاسخ:
از آقاها

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی