خر کتاب

یه چیزی تو همون مایه های خر خونه خودمون.

خر کتاب

یه چیزی تو همون مایه های خر خونه خودمون.

خر کتاب

فقط تصور کن یه زمستون سرد، یه رمان 1500 صفحه ای ، کنار شومینه با یه لیوان چایی دبش یا قهوه ی روزگاری ...
من ، خاطرات و آرزوهام یکی اند...

سربازی

پنجشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۵۹ ب.ظ

هیچوخ فکر نمی کردم سربازی برم، نمیدونم چرا ولی کلن همیشه فکر می کردم نمی رم.

ولی از اونجایی که سربازی هم مثل شتره ( البته با بعضی استثناهای زیاد) ما هم رفتیم. و الآن مرخصی میاندوره ی آموزشیم.

سربازی برای خودش دنیاییه. همیشه می شنیدم که بهترین دوره ی زندگی ملت دوره آموزشی شونه اما باور نمی کردم تا اینکه خودم رفتم و الآن دلم تنگه برای پادگان و بچه ها. بچه هایی که هر کدومشون دنیایی دارن برای خودشون و اینقدی خوب که نشه اون محیط رو با جای دیگه مقایسه کرد.

نظمی که آدم در سربازی با زور و اجبار تو کتش میره بهش اینو نشون میده که فلانی : تو میتونی بیخیال تلویزیون شی و هر شب زود بخوابی، می تونی بین الطلوعین بیدار باشی و خواب سگی نری، میتونی نماز صبح ها رو به جماعت بخونی و شاد و سرحال باشی، میتونی دردهای بدنت مثل معده درد و سینوزیت رو به علت سبک زندگی درست و عدم پرخوری مداوا کنی، میتونی روزی 6 ساعت یا کمتر بخوابی و کلی فعالیت مفید کنی و هزارها میتونی دیگه که جز در این شرابط، تجلی نمی کنه یا اینکه خیلی سخته تجلی کنه.

خیلی از این سبک زندگی سربازی خوشم میاد.

خدا رو شکر.

نظرات  (۱۱)

۱۲ آذر ۹۴ ، ۲۳:۴۵ صحبتِ جانانه
منم همیشه دوست دارم سربازی برم، دقیقا هم به همین دلیلنظم و پرکاریش...
ولی خانوم ها سربازی ندارند:|
پاسخ:
خواهرم هم همینو میگه.
مسئولین باید رسیدگی کنن
کلا خوبه که غر نمیزنید و خوبی های یه اتفاق رو میبینید... 
پاسخ:
دارم رو خودم کار می کنم
جمله‌ی اولش باحال بود! خخخ
سربازی مردو مرد می‌کنه رفیق! :)
ایشالا به سلامتی و دل خوش تموم شه!
پاسخ:
انشاءالله ...
۱۳ آذر ۹۴ ، ۱۴:۱۹ هولدن کالفیلد
سلام آش خور! :دی
پاسخ:
سلام :)))
سلام
چه خوبه که راضی هستید!
موفق باشید
پاسخ:
راضی نباشیم چه کنیم. ولی کلا چیز خیلی خوبیه
اگه این سربازی تو رو مرد میکنه پس من باید پوریای ولی بشم!
چله زمستون، 05 ...
پاسخ:
هر وخ 30 کیلومتر یه سره پیاده رفتی اونم بعد 18 ساعت بشین پاشو و بدو رو و غلت و سینه خیز و نبرد در شرایط فلان و بهمان بعد بیا صحبت کنیم.
فکر کردی کویته ؟!
الکی دوره ی آموزشی خودتون رو نچسبونید به دوره آموزشی سربازی...!!!!!!!

نگذارید بیش از بازش کنم!

:)))
پاسخ:
سلام
سخت تره ... حالا علی میاد میگه که چه ها شده است :)))
سلام
کجا هستین؟
پاسخ:
در زیر سایه حق ...
علی که فقط میاد شنگولی هاشو رو تعریف میکنه...

بعیدم میدونم غیر از شنگولی چیز دیگه ای داشته باشه!
و الا
علی رو که میشناسید...! 

تازه اگه روش میدادم شبا میخواست پاشه بیاد پیش ما...
پاسخ:
خخخخخخ
بعله ... خاطرات بسیار ، اما همچین شنگول بازی هم نیست
در این مورد رفیقای علی باید نظر بدن :))) (نه منا ، بقیه )
۲۴ آذر ۹۴ ، ۱۰:۳۳ بهارنارنج
چقد دوس دارم برم سربازی! فک می کردم یه 30 سالی داشته باشین:/ سربازیتونو خوندم تعجب کردم!
داداشای منم خاطرات خوششون فقط از سربازیه
زندگی منظم رو دوس دارم:) در کل یکی همش باید هدایتم:)
اولین کسی هستید که دید مثبتی به سربازی دارید.موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی