خر کتاب

یه چیزی تو همون مایه های خر خونه خودمون.

خر کتاب

یه چیزی تو همون مایه های خر خونه خودمون.

خر کتاب

فقط تصور کن یه زمستون سرد، یه رمان 1500 صفحه ای ، کنار شومینه با یه لیوان چایی دبش یا قهوه ی روزگاری ...
من ، خاطرات و آرزوهام یکی اند...

حضرت مادر

جمعه, ۲۹ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۳۳ ق.ظ

هر که در قم است می گوید ، احساس غربت اینجا معنی ندارد.

و همه با هم آشنایند ... و وقتی در حرمید حس می کنید چادر مادر که بر روی سر و چشم دلتان می افتد و اگر یک شب حرم نروید ، نفستان به شماره می افتد.

و این است که حرمش هوای من است و منم اسیر حرم.

السلام علیک یا فاطمه معصومه

هر شب دلم قدم به قدم میکشد مرا

بی اختیار سمت حرم میکشد مرا

با شور شهر فاصله دارم کنار تو

احساس وصل میکند آدم کنار تو

حالی نگفتنی به دلم دست میدهد

در هر نماز مسجد اعظم کنار تو

برقعی

نظرات  (۱۱)

۲۹ آبان ۹۴ ، ۱۰:۲۱ انارماهی : )
خوش به سعادتتون
پاسخ:
انشاءالله قسمت همه بشه
آقا! پارسال دوست، امسال هیچی!
حرم رفتی ما رو دعا کن، لطفاً!
قربانت!
پاسخ:
سربازی ام :)))
مرخصی یه پستی چیزی میذاریم ... حتما دعا میکنیم. خیلی مخلصیم
۲۹ آبان ۹۴ ، ۲۳:۱۳ صحبتِ جانانه
چه خوب که حرم رفتید
خوش به سعادتتون

درخواست دعا
پاسخ:
درخواست ...
جالب بود. زین پس از این واژه استفاده می کنیم که اعظم حرمۀ است.
حتی ما هم هر وقت به زیارت حرم حضرت معصومه میایم همین حس رو داریم... انگار برگشتیم پیش مادرمون...
پاسخ:
تا به حال می دانستم ها ... اما نه اینجور
خوش به حالتون...
حسودیمان می‌شود! :(
پاسخ:
اینقدری خوب است که گاهی می خواهم مقام زیارت را رها کنم و بشوم مجاور ...
فرصت کردید بیاید یه سری هم به ما بزنید...
پاسخ:
حتما آقا ... انشاءالله بعد اربعین می رسیم به خدمت
سلامتی همه سربازا!
چند ماه خدمتی رفیق؟! :)
پاسخ:
ما هنوز آشخوریم :)))
السلام علیک یا فا طمه معصومه
پاسخ:
السلام
۰۵ آذر ۹۴ ، ۱۱:۳۷ فاطمه سین
التماس دعا 

چطور ممکنه شما منو لینک کردین، ولی من شما رو لینک نکردم؟! خب منم شما رو لینک می کنم.

پاسخ:
لطف می کنید
۰۶ دی ۹۴ ، ۱۹:۰۲ مدیر جوان
حرم حضرت معصومه ام ارزوست.خوش به سعادتتون.
پاسخ:
عجب صفایی دارد ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی