خر کتاب

یه چیزی تو همون مایه های خر خونه خودمون.

خر کتاب

یه چیزی تو همون مایه های خر خونه خودمون.

خر کتاب

فقط تصور کن یه زمستون سرد، یه رمان 1500 صفحه ای ، کنار شومینه با یه لیوان چایی دبش یا قهوه ی روزگاری ...
من ، خاطرات و آرزوهام یکی اند...

انرژی بچه مذهبی ها

جمعه, ۷ فروردين ۱۳۹۴، ۰۱:۰۶ ق.ظ

سئوال :

چقدر از انرژی بچه مذهبی ها در لاین و فیس و واتس آپ هدر می رود ؟!

چقدر از وقتی که میگذراند دارای فایده است؟!

فیس و واتس آپ

 

پ ن1: در زمین دشمن بازی کردن دو حالت دارد، یا میبازی، یا میبازی!!!

پ ن2: زنده باد وبلاگ، رسانه متفکران :) (الکی مثلا من متفکرم)

نظرات  (۷)

عالی بود. ....
وبلاگ چقدرش مفیده ؟
کتابایی که میخونین چقدر ؟!
غذایی که میخوری همش جذب میشه ؟

دشمن کیه ؟
دشمن کجاست ؟؟
مگه نه اینکه خودمون بدترین دشمنیم برای خودمون ؟!

همون فیسبوک هم اگه متعادل و با هدف دنبال بشه مثبت و مفید و حتی تاثیر گذاره ...
بلاگ هم همینطور ...
هر چیزی همینه ! هر چیزی رو که نگاه کنی، اگه متعادل استفاده کنی میشه بال پروازت، اگه نه میشه بلای جونت ... ربطی هم به دشمن و دوست و امام و غیره نداره :| خودمونو اصلاح کنیم، گناهامونو گردن شیطون نندازیم ... :-|
پاسخ:
حرف شما درسته. ولی من بیشتر منظورم این بود که وسایلی مثل فیسبوک یا لاین و این جور چیزها اصولا برای اهدافی مثل ارتباط جمعی، حال و احوال و خبر گرفتن از همدیگر و ... ساخته شده. اما برخی افراد به بهانه ی کار فرهنگی عمرشون رو اونجا میذارن.
روش نوشته کوتاه و لایک و کامنت هم بر مبنای تفکر ساخته نشده، بر مبنای خودنمایی ساخته شده. دوستی میگفت من در فیسبوک با کسی بحث نمی کنم چون کسی که در فیسبوک است اهل فکر نیست، فقط میخواهد حرفی بزند و برود.

رجوع کنید به  http://www.shabanali.com/ms/?p=4848%E2%80%8D
دوست من !
اون کسی رو باید سرزنش کنی که هدف فیسبوک و وایبر و لاین و غیره رو فراموش کرده ... نه سازنده ی این نرم‌افزار ها رو ! (که البته به نظر من ربطی هم به مذهبی بودن یا نبودن نداره ..)
به دوستت هم بگو که آدمایی هستن که هم فکر میکنن هم فیسبوک دارن !!! هم دغدغه دارن هم توی این شبکه های اجتماعی فعالیت !! :| شما اگه به بلاگ من سر بزنی میبینی که بنده اهل تفکر هستم ... همین بنده فیسبوک و وایبر و تلگرام هم دارم ! با هر کسی هم که بخواد بحث کنه بحث میکنم .. ولی اگه ببینم هدفش از بحث، صرف حرف زدنه تمومش میکنم .. نمیشه که همه رو با یه چشم نگاه کرد آخه !! :| بریم خودمونو اصلاح کنیم و گردن فکر نکردن دیگران نندازیم :|
پاسخ:
اونا رو که من سرزنش می کنم. در واقع این پست هم سرزنش بچه مذهبی ها بود :)
اما با سازنده ی این نرم افزارها (و کلا تمدن غرب) اختلاف عقیده ی بنیادی دارم و آنها را دشمن می دانم که دلایلش جداگانه مطرح است.
من فضای کلی فیسبوک رو گفتم و قطعا استثناء هم یافت می شود.

انشاءالله خودمون رو هم اصلاح میکنیم.
:) ممنون از توجه و پاسخ هاتون
پاسخ:
خواهش میکنم :)
کاملاً موافقم
من که یه برنامه چت هم روی گوشی نصب ندارم. یه بار نصب کردم بس که من رو بردن تو گروه و لیو دادم از رو رفتم آخر زدم پاکش کردم! :|
پاسخ:
زنده باد وبلاگ ، رسانه متفکران
این حرفتون رو قبول دارم در صورتی که وبلاگ هم تبدیل نشه به شبکه های اجتماعی مثل فیسبوک و گوگل پلاس ...
پاسخ:
دقیقا دقیقا دقیقا ...
لاین و واتس اپ زمین دشمنن !!!
اومخ خود اینترنت زمین دشمن نیس ؟؟

پاسخ:
نه ...
اینرنت یه app نیست ، یه بستره 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی