خر کتاب

یه چیزی تو همون مایه های خر خونه خودمون.

خر کتاب

یه چیزی تو همون مایه های خر خونه خودمون.

خر کتاب

فقط تصور کن یه زمستون سرد، یه رمان 1500 صفحه ای ، کنار شومینه با یه لیوان چایی دبش یا قهوه ی روزگاری ...
من ، خاطرات و آرزوهام یکی اند...

سنی، شیعه ... رضا امیرخانی

شنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۴، ۱۰:۴۹ ق.ظ

بعد از 2 سال و 7 ماه و بیست روز ... رضا امیرخانی وبش را به روز کرد.

یادداشت جدیدی گذاشته است به اسم گذر از پنج‌دری دل‌گیر به هشتی دل‌باز (بندهایی از بلوچستان) . شاید بلوچستان کتاب تازه اش باشد

خوشم می آید از آقای امیرخانی به چندین دلیل متعدد که در این مُقال نمی گنجد، اما یکیش این است که

رسالت نویسندگی اش را قشنگ انجام می دهد و رسالت نویسندگی به نظر خودش که نظر من هم شده است :

تشخیص حقایقی که از دید عامه ی مردم پنهان هستند و بیان دلنشین و مغزنشین و عقل نشین آنها برای مردم.

رضا امیرخانی نویسنده کتابهای داستان سیستان و قیدار وبش را به روز کرد. مطلبی در مورد وحدت شیعه و سنی

این دفعه در قسمت یادداشت ها ، رضا حرف های پر و پیمانی دارد. مقاله ای طولانی که اگر چه از غیبت دو سال و نیمه اش در وب ناراحتیم اما راضی امان کرد مخصوصا اینکه نوید یک کتاب تازه را می دهد.

منتظر کتابش هم هستیم اگر قرار است این یادداشت کتاب شود.

پ ن1: کسی هم که می خواهد نویسنده شود باید حرف برای زدن داشته باشد. مثل رضا که 23 کشور دنیا را رفته است و تمام شهرهای ایران را و کلی تجربه دارد و با هزاران نفر صحبت کرده است. نویسنده باید حرف برای زدن داشته باشد.

پ ن2: دوستش دارم! همین (آمار دوست داشتنی هایم دارد بالا می رود)

نظرات  (۴)

ایشون حرف نداشته باشه من حرف داشته باشم؟! از دنیا همین بقالی سرکوچمونم نمیشناسم :|

مزاح کردم :)
پاسخ:
خیلی دوست دارم که مثل ایشون جهان رو ببینم ... اون هم نه یرخی ... با حساب و کتاب.
اما زندگی دارد به مسیر دیگری می رود
چه خوب گفتید بیان دلنشین، عقل نشین 
پاسخ:
الحمدلله (از خودتون یاد گرفتم برای بیان احساسات از کلمات درست استفاده کنم)
خودش گفته 23 کشور؟ من شنیدم 91 کشور؟!
پاسخ:
آره خودش تو بیوگرافیش گفته تویه سایتش (ermia.ir)
از اونروزی که من دیدم بیشتر شده ... شده 25 تا
منم دوسشون دارن :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی