خر کتاب

یه چیزی تو همون مایه های خر خونه خودمون.

خر کتاب

یه چیزی تو همون مایه های خر خونه خودمون.

خر کتاب

فقط تصور کن یه زمستون سرد، یه رمان 1500 صفحه ای ، کنار شومینه با یه لیوان چایی دبش یا قهوه ی روزگاری ...
من ، خاطرات و آرزوهام یکی اند...

ناطور دشت

سه شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۴، ۰۶:۲۸ ب.ظ

شاهکار سلینجر را خواندم و راستش ، خوشم نیامد.

البته کاملا طبیعی هم هست، برای منی که ذائقه ام بیشتر با آثار کلاسیک تربیت شده ، خواندن رمانی از این دست کمی ناخوشایند است.

اما یک نکته را هم بگویم:

که خواندن این کتاب بنظرم وقتی طعم شیرین واقعی اش را می دهد که در فرهنگ ِ آمریکا و درون آمریکا خوانده شود، و به زبان نیتیو.

شما فرض کنید قیدار رضا امیرخانی ترجمه شود ، دیگر چه چیزی ازش می ماند ؟! سایه ای مبهم از اثر اصلی.

و اینگونه است که می رویم سراغ حکیم پیر خودمان ، تولستوی جان.

نظرات  (۷)

جالب بود 
۲۲ دی ۹۴ ، ۱۸:۴۵ صحبتِ جانانه
سلام

شما که با رمان خوندن میانه ی خوبی دارید چقدر خوبه که گاهی بهترین رمان هایی که خوندید رو معرفی مختصری کنید
البته اگر پیشتر اینکارو نکرده باشید
پاسخ:
البته چندتاییشون را معرفی کردم که تو قسمت کتوبخونم هستن
اما بیشترشون رو هنوز ننوشتم.
۲۲ دی ۹۴ ، ۲۲:۰۷ هولدن کالفیلد
من سری به نشانه افسوس تکون میدم و میرم :|
:))
پاسخ:
خخخخ
قرار نشد دیکتاتور بشی ... حالا سر فرصت زبون اصلیش رو میخونم بلکه بگیرتم .

یه جور نوشته بودین حکیم پیر خودمان، فکر کردم میخاین بگین فردوسی! :-)

پاسخ:
فقط فردوسی حکیمه؟!
۲۶ دی ۹۴ ، ۱۳:۲۳ مدیر جوان
سلام.منم از این کتاب زیاد شنیدم ولی خیلی ها بعد از خوندنش اصلا خوششون نیامده بود.من اصلا راغب به خوندنش نیستم:))
پاسخ:
دقیقا مثه من
۲۸ دی ۹۴ ، ۱۹:۱۸ آذری قیز
ذائقه های کتابی مون کم و بیش شبیه هم هست
منم از ناطور خوشم نیومد و ترجیح میدم به جای آثار پست مدرس آمریکایی تولستوی رو بارها و بارها بخونم!
بعضی از آثار استر رو هم میپسندم البته هر چند جزو آمریکایی های مدرنه:)
پاسخ:
دقیقا با چیزی که مشکل دارم همین پست مدرنیزمه. کلافه کننده است.
واااووو!
آقا ظاهر نو و عنوان نو و همه چیز نو مبارک! :))
پاسخ:
مخلص
موقتیه
دعا کن یه اسم خوب و یه ظاهر خوب پیدا کنیم :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی