خر کتاب

یه چیزی تو همون مایه های خر خونه خودمون.

خر کتاب

یه چیزی تو همون مایه های خر خونه خودمون.

خر کتاب

فقط تصور کن یه زمستون سرد، یه رمان 1500 صفحه ای ، کنار شومینه با یه لیوان چایی دبش یا قهوه ی روزگاری ...
من ، خاطرات و آرزوهام یکی اند...

بحر در کوزه ...

چهارشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۰:۲۴ ق.ظ

مهلت تحویل پایان نامه ام نزدیکه.

زمانی که دارم :کوزه

کارهایی که دارم:دریا

من دیگه حرفی ندارم : فامیل دور

نظرات  (۱۰)

توکل کنید به خدا...
وتوکل علی الله 
و هو حسبه.
انشالله موفق میشید.
پاسخ:
انشاءالله
۰۲ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۷:۱۱ واقعیت سوسک زده
این نیز بگذرد ...
پاسخ:
وای از این عمر که با میگذرد میگذرد ...
این نیز بگذرد
پاسخ:
خاطره میشه
۰۵ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۵:۳۹ بــُگــذار گـمنــامـ بمـــانـَـم
منـــــَم
وای سلام
منم پایان نامم مونده، اونم سنگیـــــــــن! 
موفق باشید: )
پاسخ:
خدا کمکتون کنه
لا حول و لا قوۀ الا بالله العلی العظیم
ان‌شاالله به یاری خدا موفق میشید...
پاسخ:
انشاءالله
همدردیم!
...
در این راه پیر میشوید، جدا !
آرزوی موفقیت دارم !
...
پاسخ:
تمام شد تقریبا. پیر شدیم ... الحمدلله
واقعا موفق باشید!
پاسخ:
ممنون
سلام
ای وای...!
موفق باشین

یاعلی
پاسخ:
سلام
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی