خر کتاب

یه چیزی تو همون مایه های خر خونه خودمون.

خر کتاب

یه چیزی تو همون مایه های خر خونه خودمون.

خر کتاب

فقط تصور کن یه زمستون سرد، یه رمان 1500 صفحه ای ، کنار شومینه با یه لیوان چایی دبش یا قهوه ی روزگاری ...
من ، خاطرات و آرزوهام یکی اند...

جوجه فکلی

دوشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۴، ۰۲:۵۷ ب.ظ

خود داروین یک مرد موحدی بوده، مسیحی و خیلی هم معتقد بوده است. میگویند در حال احتضار هم کتاب مقدس یعنی انجیل را به سینهاش چسبانده بود و آن را رها نمیکرد. داروین خودش اینقدر داروینیست نبود که این جوجهفکلیهای بیسواد که چهارتا کلمه درباره نظریه تکامل(داروینیسم) میخوانند، فوراً از خدا و قیامت و همه چیز میخواهند بیگانه باشند.

==================

آشنایی با قرآن جلد 4،شهید مرتضی مطهری، ص 218

نظرات  (۷)

۱۳ مهر ۹۴ ، ۱۵:۰۲ صحبتِ جانانه
آخ گفتید...
پاسخ:
شهید مطهری هم تیکه هایی مینداخته ...
۱۳ مهر ۹۴ ، ۱۵:۱۶ رهرو زینبی
خیلی خیلی ممنون ک از فرمایشات شهید بزرگوار می گذارید...

خدا قوت...
پاسخ:
خواهش می کنم.
ممنون از شهید با این صحبت های مبیّنشان
۱۳ مهر ۹۴ ، ۱۷:۴۹ انارماهی : )
یاد اون یادداشت شهید آوینی در مورد روشنفکری افتادم ...
پاسخ:
بعله. من هم خواندمش ... و چه زیبا
تاریک فکر های روشن فکر نما !
پاسخ:
بعله ...
چسبید ...
پاسخ:
نوش ...
جالب بود....
پاسخ:
بعله ...
من یه رفیقی دارم که برای پایان نامه اش سیز زمان تو اشعار فروغ رو انتخاب کرده و حالا کلا معتقده نماز و اینا ب یخوده و میگه خدا براش درونی شده!
یک چنین انسان های بی جنبه ای هستیم ما! منم فقط یه جمله بهش گفتم: اگه خدا برات درونی شده بود روحت پر از آرامش و امید بود نه مث تو که از نا امیدی داری می میری!
دقیقا حرفهایی میزد که هدایت تو کتابهاش گفته یا نیچه یا امثالهم! یه سری حرف که فقط لقلقه ی زبانه
پاسخ:
من نمیدونم بعضی ها چه فکری می کنند و کاسه داغتر از آش می شن. بابا خود ِ نیچه اینقدر نیچه نبود که بعضی ها نیچه اند ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی