خر کتاب

یه چیزی تو همون مایه های خر خونه خودمون.

خر کتاب

یه چیزی تو همون مایه های خر خونه خودمون.

خر کتاب

فقط تصور کن یه زمستون سرد، یه رمان 1500 صفحه ای ، کنار شومینه با یه لیوان چایی دبش یا قهوه ی روزگاری ...
من ، خاطرات و آرزوهام یکی اند...

مسخره است ... خیلی هم مسخره است

سه شنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۳:۴۶ ب.ظ

من که می گویم مسخره است ... خیلی هم مسخره است !!!

مگر آدم ها تغییر نمیکنند؟! مگر بعضی هاشان از زمین تا آسمان عوض نمی شوند؟!

مسخره نیست ؟! کسی که عوض شده است بخواهد با همان آدم ها، آشنایان، نزدیکان و دوستانی بچرخد و بگردد و مأنوس باشد که قبل از عوض شدنش با آنها مأنوس بود و میگشت و میچرخید ؟!!! مسخره نیست؟!

اصن دنیا واس مسخره بازیه ... افسردگی که نگرفتم ... خود خدا گفته : وَمَا هَذِهِ الْحَیَاةُ الدُّنْیَا إِلَّا لَهْوٌ وَلَعِبٌ ...

یعنی کلیش واس مسخره بازیه

نظرات  (۴)

چرا مسخره‌ست! خیلی هم مسخره‌ست...

من که عوض شدم خیلی از اطرافیانم هم عوض شدن؛ یعنی ناخواسته و کم‌کم از هم جدا شدیم.
پاسخ:
اگه نمیشد جدا بشین چی؟! مسخره تر نمی شد؟!
۱۸ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۱:۵۷ بــُگــذار گـمنــامـ بمـــانـَـم
مسخره هاش گریه دارن گاهی
پاسخ:
و بعضی وقتها گریه های همیشگی
اونجوری دیگه غیر قابل تحمل می‌شد :(
پاسخ:
غیر قابل تحمل ؟!
فکر کنم آدم همه چیزی رو تحمل می کنه ... اما واکنش درست نشون نمیده
...
حالا نه اون مسخره !
همش یه جور بازی ِ !
...
پاسخ:
همش بازیه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی