خر کتاب

یه چیزی تو همون مایه های خر خونه خودمون.

خر کتاب

یه چیزی تو همون مایه های خر خونه خودمون.

خر کتاب

فقط تصور کن یه زمستون سرد، یه رمان 1500 صفحه ای ، کنار شومینه با یه لیوان چایی دبش یا قهوه ی روزگاری ...
من ، خاطرات و آرزوهام یکی اند...

خوش شانسی

چهارشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۲۱ ب.ظ

خوش شانسی یعنی:

ناشناسی ایرانسلت را 5 هزار تومن آپ کند :).

آن هم شماره ای که هیچ کس نداردش.

پ ن1: چه کنم ؟! هیچ ردی ازش ندارم . بخورم بره ؟!!

نظرات  (۱۲)

۰۶ آبان ۹۴ ، ۲۲:۴۸ صحبتِ جانانه
وای نه
آدم حس بدی بهش دست می ده
سیم کارت رو با شارژی که توشه پرت کنیم توی صندوق صدقات؟
یا مثلا شارژش رو انتقال بدیم برای خیریهچه می دونم
ولی من دوست ندارم:(
پاسخ:
میشه هم پنج تومن انداخت صندوق صدقات ..
فعلا منتظرم اون طرف یجوری بفهمه برای من شارژ فرستاده بعد زنگ بهم بزنه تا من شارژ بفرستم براش
۰۷ آبان ۹۴ ، ۰۱:۴۳ سعادت سلیمانی
شاید یه پاداش کوچیک از طرف کائنات بوده برای کار خوبی که کردی :)
پاسخ:
یعنی بخورم بره ؟!
این نظر به عنوان بهترین نظر انتخاب میشه
مال مردم، ۵ هزار تومنش که هیچ، ۵ ریالشم خوردن نداره!
من می‌گم سیم‌کارتتو در راه امور خیریه مصرف کن!! مثلاً گوشیتو ببر بچسبون جلوی در حیاطتون توی خیابون، بالا سرش بنویس «تلفن صلواتی! ثوابش برسد به بانی این داستان!»
بعدشم که ۵۰۰۰ تومنش تموم شد سه بار آبش بکش! خخخخخخخخخ
پاسخ:
خخخخخخخخخخخ
کشته مرده ی این ایده هاتم.
آخه میترسم کلا گوشی رو بردارن برن فکر کنن صلواتیه
ببین این یه زنجیرس...شما نیاید قطعش کنی...الان رسالتت اینه که بری یه شماره ناشناس رو ۵۰۰۰ تومن شارژ کنی :))) تو پایان این حلقه نباش...یه نفر شارژ نفرستاد  ۴واحد درس اختصاصیشو افتاد :)))
پاسخ:
از ما دیگه گذشت. بذار 30 واحد بیفتیم :))
من نمیدونم چرا حلقه آخر رو دوست دارم
باور کن حرومه بخوری .. بفرست گوشی من ! عا ببین کی بهت گفتم .. 
پاسخ:
عا ببین میخورم و هیچی نیمیشد...
۰۷ آبان ۹۴ ، ۲۰:۰۵ رهرو زینبی
چه ایده های خلاقانه و نابی!
پاسخ:
واقعا !!!
استعداد دارن ملت.
باید منتظر بود تا طرف زنگ بزنه
ولی مقاومت در مقابل استفاه نکردنش خیلی سخته! آدم کیف پر از طلا پیدا کنه اینقدر وسوسه نمیشه که شارژ براش بیاد اینقدر وسوسه میشه :))
پاسخ:
ما استفاده می کنیم و منتظر زنگ طرف هم میمونیم
۰۹ آبان ۹۴ ، ۱۴:۲۲ واقعیت سوسک زده
حتما شماره اش را اشتباه وارد کرده .
پاسخ:
احتمال دیگه ای هم هست ؟!!!!!
من بودم به نیت همون ناشناس پنج تومن صدقه میدادم بهش میرسه قطعا:)
البته اگه نفرین اون به شما نرسه:))
پاسخ:
نه بابا من چه گناهی کردم. ندزدیدم که ...
آره منم قصد دارم براش صدقه بدم. اما زمانش معلوم نیست
با این اوصاف هنوزم معتقدین که خوش شانسی آوردین؟! فعلاً که هیچ تصمیمی نتونستین بگیرین! تردید از همه چی بدتره! من قرار بود عوض یکی دو تومن بدم صدقه، یک ساله که هنوز قسمت نشده!
بلخره اپراتور که داره، می تونین زنگ بزنین بپرسین کی آپ کرده!
پاسخ:
حالا باید پیگیری کنم . فعلا که دارم میخورم میره
پستتون جالب بود، ولی عاشق کامنتاش شدم!
خودش پست کردنیه! خخخخخخخخخ
پاسخ:
آره. مردم همیشه در صحنه ...
با این اوضاع
به گمانم خوردید رفته!!!
پاسخ:
 آره والا :))
ولی من همراه اول دارم مفتی ... علی زنگ نمیزنه ؟؟!!! :)))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی