خر کتاب

یه چیزی تو همون مایه های خر خونه خودمون.

خر کتاب

یه چیزی تو همون مایه های خر خونه خودمون.

خر کتاب

فقط تصور کن یه زمستون سرد، یه رمان 1500 صفحه ای ، کنار شومینه با یه لیوان چایی دبش یا قهوه ی روزگاری ...
من ، خاطرات و آرزوهام یکی اند...

خود سانسوری

چهارشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۱۷ ب.ظ

چند وقتی است دچار خودسانسوری شده ام/

سانسور کردن دیگران برای خودم/

خوب است یا بد؟!/

نمیدانم/

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۰۶

نظرات  (۴)

منم به این «مرض» مبتلا بودم! [ببخشیدا!] تا حدی که یه دفتر روزنوشت داشتم که توی چهل‌تا سوراخ قایمش می‌کردم. بعد توی همون دفتر که می‌خواستم چیز میز بنویسم، کلی خط‌خوردگی‌داشت!!!! :|
راحت‌ترین و مؤثرترین راه حلشم «زرشک‌درمانیه»!!! یعنی به همه‌ی افکاری که بوی خودسانسوری داره میگفتم زررررشک!
الان خوبٍ خوب شدم! :)))
پاسخ:
البته من منظورم از اونور بود
ولی از این ور هم دارم.
زرشک هم دوست ندارم :)) ولی چاره ای هم نیست
منم دچار خودسانسوری شدم
 سانسور خودم برای دیگران
این یکی خوبه یا بد؟
پاسخ:
منم دچار این خود سانسوری هستم که البته بد هم نیست.
یعنی چند حالت داره . در حالت بدش میشه نفاق.
ولی این نوع خودسانسوری ها به نفاق نمی کشه، معمولا به علت دنیای متفاوت اطرافیانه که اینجوری میشه.
۰۷ آبان ۹۴ ، ۲۱:۰۵ رهرو زینبی
بنده هم...

واقعا حس میکنم بعضی وقتها لازم است...
پاسخ:
نمیدونم. خیلی ها میگن لازمه. اما تبعات خیلی جدی هم داره
اینکه می شود دیگرسانسوری !
پاسخ:
نقش ها فرق میکنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی