خر کتاب

یه چیزی تو همون مایه های خر خونه خودمون.

خر کتاب

یه چیزی تو همون مایه های خر خونه خودمون.

خر کتاب

فقط تصور کن یه زمستون سرد، یه رمان 1500 صفحه ای ، کنار شومینه با یه لیوان چایی دبش یا قهوه ی روزگاری ...
من ، خاطرات و آرزوهام یکی اند...

نق و نوق

سه شنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۲۳ ب.ظ

شده ام پیرزن ... فقط نق و نوق ... فقط نقد و نوقد

نقد فیلم ... رمان ... برنامه کودک ... کاریکاتور ... نقد همه چیز !!!

حتی حالا هم دارم نق میزنم

نمی دانم کی می خواهم بس کنم ... کی می خواهم قدمی بردارم !!! قدمی بزنم زیر این باران !!!

باران

پ ن1: جسارت نشود به پیرزنان عزیز ... خیلی هایشان جوان دل ترند از من !

پ ن2: منتظرم ...

نظرات  (۱۰)

۳۰ تیر ۹۴ ، ۲۲:۲۸ سعادت سلیمانی
Time of be a beldame :)
پاسخ:
 :))) an old geezer
ما باید خود را با زندگی، آنچنان که هست و نه آن گونه که می خواهیم باشد، سازگار کنیم.((آنتونی رابینز))
گمونم دل آسمون مثه دل من خیلی گرفته ....

عجیب داره میباره ...
پاسخ:
عجیب داره بارون میباره ...
۳۰ تیر ۹۴ ، ۲۳:۳۳ رهرو زینبی
نقد کردن هم خودش یک قدم بزرگ است!!!
پاسخ:
نه دیگر اینقدر ...
هی!
پاسخ:
هیییی!
به نظرم مقطعیه میگذره این روزها هم...
پاسخ:
شخصیتی اینجوری شدم باید کار کنم رو خودم
...
چرا انسان به سختی تعادل رو میتونه برقرار کنه؟!
هممون دچارشیم!
...

پاسخ:
چون قراره ما تو این دنیا انسان کامل بشیم و اگر نمیشیم باید انسان متعادل بشیم. باید سخت باشه پس !!!
سلام
نقد زیاد خوب نیست ولی گاهی نمیشه ساکت موند و تماشا کرد.
امیدوارم نقدهاتون همیشه سازنده و مثمر ثمر باشه
پاسخ:
سلام
نقد خوبه ولی نق و نوق شده دیگه
قدرت نقد داشتن یه نعمته..

البته نقد هم باید بجا و منصافه باشه..!
پاسخ:
البته وقتی روحیه، روحیه ی نقادی و دیدن نیمه خالی لیوان شد ، انسان از دیدن خیلی از زیبایی ها محروم میشه
یعنی دیگه نمیتونه مثل بقیه از خیلی چیزها لذت ببره و این بده.
من هم خیلی روحیه نقادی پیدا کردم و با هر چیز مواجه میشم اول سراغ نکات منفی اش میرم. و این میتونه در دراز مدت موجب افسردگی بشه
بله خب روحیه ی نقادی به تنهایی فرساینده ست..!
پاسخ:
متأسفانه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی