خر کتاب

یه چیزی تو همون مایه های خر خونه خودمون.

خر کتاب

یه چیزی تو همون مایه های خر خونه خودمون.

خر کتاب

فقط تصور کن یه زمستون سرد، یه رمان 1500 صفحه ای ، کنار شومینه با یه لیوان چایی دبش یا قهوه ی روزگاری ...
من ، خاطرات و آرزوهام یکی اند...

برد برد

شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۴، ۰۶:۲۸ ب.ظ

قسمتی از کتاب کافه پیانو ( ص 144 انتشارات چشمه). به مناسبت آستانه ی توافق ایران با 5+1:

" گفتم : نشنیدی می گن بازی برد-برد یا باخت-باخت؟

گفت: این یه جور شیره اس که بازنده می ماله سر خودش. بازی حتما یه برنده داره یه بازنده. اینا همش پرت و پلاس."

پ ن1: اصلا به دیدگاه سیاسی من ربطی نداشت :)

پ ن2: اصلا کلا ربطی به دیدگاه سیاسی کسی نداشت ... فقط یک نقل قول از یک کتاب.

نظرات  (۴)

کتاب ِ خوبیه

روز مرگی یک کافه چی با خاطراتی همراه دخترش

کتاب ِ خوبی بود چند سال پیش خوانده ام

" ممنون از معرفی"
پاسخ:
آره کتاب قشنگیه ... فکر نکنم نویسنده اش نویسنده باشه ...
عجب جمله ای !!!
۱۵ تیر ۹۴ ، ۲۳:۳۴ رهرو زینبی
سلام علیکم
به شدت مشتاق شده ام این کتاب را بخوانم!


با عرض پوزش,خیلی حیف بود نوشته ی کنار وبلاگ را تغییر دادید,متن قبلی نگاه خاص و زیبایی بود...
پاسخ:
سلام علیکم
کتاب خوبی است. آرام و دوست داشتنی
و اما در مورد متن
کلا آدمی هستم سخت گیر و دوست دارم همه چیز را عوض کنم به امید بهبود ...
هستم اگر میروم ...
خب هرچی ام باشه به هر نیتی هم بیان شده باشه این جمله .. کلا اشتباس 
ایشون لابد توو عمرش یه جزوه دو صفحه ای هم اصول و فنون مذاکره نخوندن .. چه برسه به کلی کتاب و رشته ای با این نام ..



پاسخ:
اصلا جمله ایشون در کتاب راجع به مذاکره نیس راجع به چیز دیگری است ...
بنده همینجوری این نقل قول رو کردم.

در ضمن آیا تحریم ها عادلانه هستند یا ظالمانه ؟
اگر ظالمانه اند پس کوچکترین امتیاز ما به غرب باخت است . اینطور نیست؟
درست است که چاره ای از این باخت نیست اما تعبیر برد برد در مساله هسته ای به هیچ وجه صادق نیست
۱۷ تیر ۹۴ ، ۱۳:۳۰ ریحـ ـ ـ ـانـ ـ ـ ـه عشـ ـ ـقـ ـ ـ م

بسیار کلنجار رفت
اول با مرغابی ها بعد با میخ در......
هر کدام میپرسید: چرا؟؟؟
آرام در گوشی می گفت :
دل تنگ فاطمه ام


اَللّهُمَّ العَن قَتَلَةَ اَمیرَالمومنینَ

dele reyhane mige

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی