خر کتاب

یه چیزی تو همون مایه های خر خونه خودمون.

خر کتاب

یه چیزی تو همون مایه های خر خونه خودمون.

خر کتاب

فقط تصور کن یه زمستون سرد، یه رمان 1500 صفحه ای ، کنار شومینه با یه لیوان چایی دبش یا قهوه ی روزگاری ...
من ، خاطرات و آرزوهام یکی اند...

مدرک چروک

يكشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۰۶ ب.ظ

دفاع کردم ... تمام !

الآن دیگر ارشد دارم ... الحمدلله.

آهای بچه مایه دار !

مدرک چروک برای من ، مرسدس کروک برای تو !

مدرک

نظرات  (۱۲)

چقدر خوب... مبارکه...حتماً خیلی کار سختیه؟ دفاعو میگم...
پاسخ:
الحمدلله ، ممنون
آره . برای من که سخت بود
مبارکه اقا ...
به سلامتی ...

ایشالا یه کاری کنی بچه ی خودت بچه مایه دار باشه :))
پاسخ:
ممنون. سلامت باشین

ایشاالله آقا ...
ولی اگه سبک زندگی جهادی بشه فکر نکنم دیگه پولی جمع بشه (باید هر چی در میاریم خرج کنیم تکاثر نشه )
سلام
به سلامتی
مبارک باشه؛ ان‌شاالله...
شیرینی :)
پاسخ:
سلام
ممنون
شیرینیش باشه دعا برای عاقبت بخیری همه
۲۳ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۴۲ بــُگــذار گـمنــامـ بمـــانـَـم
به
به سلامتی
پاسخ:
ممنون
تبریکات صمیمانه منو بپذیر برادر ...
پاسخ:
ممنونم اخوی ...
پیر شی
پس به سلامتی فارغ شدید...
مبارکه ..
چی هست ؟
پاسخ:
آره ... ممنون ... دختره :))
ارشد خانومه الکترونیکیان :)
۲۴ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۲۰ سید محمد تقی
سلام
ان شالله خیره
ولی پول مهم تره یا علم!العلم یحرسک و انت تحرس المال!
ثانیا ارامش مهم تره یا پول!
ثالثا رضایتمندی مهم تره یا پول!
امام صادق علیه السلام: اَلرَّوْحُ وَ الرّاحَةُ فِى الرِّضا وَ الْیَقینِ وَ الْهَمُّ وَ الْحَزَنُ فِى الشَکِّوَ السَّخَطِ؛ خوشى و آسایش، در رضایت و یقین است و غم و اندوه در شکّ و نارضایتى.
پاسخ:
بله ... قبول دارم . ولی متأسفانه ایمان ندارم
خدا ایمانش را یه من بدهد
۲۴ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۲۵ سید محمد تقی
هر مشکلی که هست رو قبول دارم که من باید راضی بشم تا کنکور قبول بشم اونوقت یکی چون باباش راضی شده تا هییت علمی شده باید بره دانشگاه!خیلی راضی وراحت...
گیرم که بود پدر او فاضل       از فضل پدر او را چه حاصل

ولی راضی باش........
پاسخ:
راضیم ...
زیبا بود آهای بچه ارشد دار
پاسخ:
زیبا دیده اید ...
مبااااارکه، به سلامتی
خوش به حالت، من هنوز دفاع نکردم :(

میدونی به نظر من مدرک ما هم یه چیز تو مایه های پول اوناست، اونا رو پول راضی میکرده رفتن سراغ پول، و ما رو مدرک، پس رفتیم سراغ مدرک، فرق چندانی نمیکنه، هیچ کدوم نباید از هم طلبکار باشیم :)
پاسخ:
ممنون
دفاع خیلی آسونه . مخصوصا ارشد
ما سختش می کنیم.
راستش اونا دنبال پول نرفتن خیلی هاشون . از اول پولدار بودن ... ولی ما از اول مدرک دار نبودیم
۱۵ تیر ۹۴ ، ۲۳:۳۵ رهرو زینبی
چه عکس پر مفهومی!
پاسخ:
همینطوره
...
سلام !
شب راحت و بدون دغدغۀ دفاع  و پایان نامه خوابیدنتون مبارک !
...
پاسخ:
سلام
واقعا....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی