خر کتاب

یه چیزی تو همون مایه های خر خونه خودمون.

خر کتاب

یه چیزی تو همون مایه های خر خونه خودمون.

خر کتاب

فقط تصور کن یه زمستون سرد، یه رمان 1500 صفحه ای ، کنار شومینه با یه لیوان چایی دبش یا قهوه ی روزگاری ...
من ، خاطرات و آرزوهام یکی اند...

سیزده در به دران قجری

جمعه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۴، ۰۲:۴۵ ق.ظ

سیزده به در قجری

=============================================

پ ن1: یعنی از قاجار تا الان فرقی نکردیم تو حلقم :)

پ ن2: نمی خواستم بذارم فقط به خاطر گل روی اون دختر کوچولو سمت چپ گذاشتم

پ ن3: سیزده به در نرفتم ، عقده ای شدم ! میفهمی ؟؟!! عقده ای ...

نظرات  (۳)

سلام
سیزده به‌در خونه موندن خیلی سخته؛ من که نمی‌تونم طاقت بیارم.

دختره چقدر بامزه‌ست :)
پاسخ:
فکر کنم برای من زیاد سخت نبود

بالاخص که بقیه هم که رفتن لذتی نبردن.
ما هم نرفتیم، گرفتیم خوابیدیم بیشتر کیف داد!
۱۸ فروردين ۹۴ ، ۱۸:۲۲ بــُگــذار گـمنــامـ بمـــانـَـم
ما هم نتونستیم برم، عوضش 14ام زدیم به کوه:|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی